piątek, 27 grudnia 2013

Aniołek na choinkę



Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia pewna cudowna kobieta wyświadczyła mi ogromną przysługę. W zamian za to postanowiłam podarować jej coś oryginalnego. Korzystając z okazji nadchodzących Świąt postanowiłam zrobić jej szydełkowego aniołka.

Gdy kiedyś widziałam zdjęcia takich aniołków, ich wykonanie wydawało mi się niemożliwe. Ale nie taki diabeł straszny, jak ten anioł :) Jak się zacznie, to już nie jest tak skomplikowane, jak przedstawia to schemat.


Mój został trochę zmodyfikowany,trochę go ożywiłam. Należy zacząć od zrobienia głowy, czyli ten obrazek na dole po lewej stronie. Głowę wypychamy watą i lecimy z "paltem" (środkowy obrazek po lewej stronie). Gdy mamy palto wkradamy się pod ubranko aniołka i robimy sukienkę. Na końcu skrzydła i ewentualnie inne dekoracje. 

 
Zapakowałam do pudełka pierniczki owite w papier do pieczenia, a od góry położyłam aniołka, dwa dzwonki i kilka śnieżynek. Z tego co wiem, prezent się spodobał, a ja żałuję, że nie mogłam wręczyć go osobiście.


Oto kilka innych wzorów aniołków:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz