poniedziałek, 3 marca 2014

Torebka - afrykański kwiat



Wpisuję w wyszukiwarkę "african flower", klikam na grafikę i - co tu dużo mówić - dostaję oczopląsu!
Cuda i dziwy, piękno i prawdziwa sztuka rękodzieła. Zakochałam się w tym modnym wzorze i coś czuję, że ta torebka to dopiero początek mojej przygody z afrykańskim kwiatem.





Torebka wykonana z 32 elementów. Ramiączka powiązane są z torebką gumowymi kółeczkami.
Asiu, mam nadzieję, że Ci się podoba!
Życzę, żeby Ci się dobrze nosiła ;)







JAK ZROBIŁAM TOREBKĘ


1. Najpierw zrobiłam 28 afrykańskich kwiatów według wzoru, który znajdziecie TUTAJ

                                

2. Następnie 4 kwadraty:

                                  

Wiem, że może mój nieudolny rysunek nie jest kwadratem, ale kwadrat wychodzi.



3. Połączyłam elementy, o tak:
Szyłam szydełkiem celowo na prawej stronie, bo chciałam, żeby wzór był trójwymiarowy.

         

4. Od góry zrobiłam kilka okrążeń półsłupkami. 7 okrążeń w kolorze czarnym.


5. W sklepie z koralikami i innymi rzeczami do wykonywania biżuterii kupiłam 4 drewniane kółka i 4 gumowe sprężynki. Rozcięłam sprężynki i owinęłam je wokół kółeczek. W ten sposób osiągnęłam twarde kółeczka w kolorze, jaki chciałam.

       

6. Zrobiłam 2 czarne paski szerokości 7 oczek. Paski robiłam z dodatkiem krawieckich nici,m bardzo grubych. W ten sposób paski się nie rozciągną.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz