sobota, 28 marca 2015

Wiosenna czapka + chustka



Chciałabym powiedzieć, że do Bułgarii wiosna zawitała pełną parą, ale wcale tak nie jest. Mieliśmy kilka ciepłych dni, a od wczoraj deszcz pada jak szalony, więc o spacerku w parku nie mam mowy. Słoneczne dni zeszłego tygodnia wykorzystaliśmy jednak jak należy i mogłam pstryknąć kilka zdjęć córeczce w jej nowym, wiosennym komplecie.


Czapka i chustka zrobione są w białej i różowej włóczki. Ozdobiłam je drobnymi kwiatkami.



A w następnym odcinku, pokażę Wam jeszcze inną czapeczkę. Ale najpierw musi pokazać się nam słońce :)



2 komentarze:

  1. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat moje dzieci również miały całą masę najróżniejszych czapek i jest to chyba zrozumiałe. Ja również uwielbiam nosić różnego rodzaju nakrycia głowy i chętnie w sklepie https://hatfactory.pl/ zamawiam najróżniejsze czapki, kapelusze czy berety.

    OdpowiedzUsuń