niedziela, 9 października 2016

Kwiatuszek na szybko


Po prawie rocznej przerwie POWRACAM ! I witam Was bardzo serdecznie tym oto kwiatuszkiem. Nieśmiało deklaruję się nadrobić wielkie zaległości na blogu "Przebieram rękami". Bo pomimo tego, że w wirtualnym świecie nic się nie działo, to jednak ja nigdy nie przestałam działać, tworzyć i sięgać coraz dalej z pomysłami na ręczne robótki. Tym samym opanowałam sztukę robienia kwiatów, bukietów z krepiny, zaczęłam szyć na maszynie ubrania i wyplatam koszyki z papierowej wikliny. Dlatego też poszerzyłam zakres podstron na blogu i dodałam nowe kategorie. Oprócz tego - co pewnie zauważyliście - blog dostał zupełnie nowy wygląd. Teraz, jak już nareszcie go uporządkowałam - nie pozostaje mi nic innego, jak tylko dotrzymać słowa i pochwalić się całym mnóstwem zaległości!

Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz