piątek, 4 listopada 2016

Tunika z żabotem




Bluzka, którą dzisiaj prezentuję jest moim ulubionym ubraniem, jaki do tej pory zrobiłam córce. Podoba mi się w niej wszystko - krój, połączenie kolorów, wisienki, żabot... Inspiracją była dla mnie tunika z tego bloga ----> tutaj <------- , gdzie można zobaczyć dokładne instrukcje jak wykonać tunikę.




Bluzka w moim wykonaniu uszyta jest z bawełny. Uszycie jej nie sprawiło mi dużo problemu, zajrzyjcie koniecznie na podany przeze mnie link, by się przekonać, że naprawdę to nic skomplikowanego. Obecnie próbuję coś uszyć z dresówki i niestety, tu pojawiają się schody. Muszę się jeszcze dużo nauczyć w kwestii szycia.







Z tyłu miałam robić guziki, ale rozmyśliłam się w ostatniej chwili i wszyłam zamek. Wydawało mi się bardziej na miejscu.

Materiał w wisienki zamówiłam z Alliexpress.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz